HTML

Friss topikok

EFiL s'treborkajruf

Ebben a kis Blogban szeretném bemutatni, általam egyszerűnek, de másoknak bonyolultnak hitt életemet.Néha mesével egyenlő dolgok történnek velem, velünk.Sokan azt hinnék első olvasásra, hogy én ezt kitalálom,de elmondom:nem.Ez a kőkemény igazság!Ritkán egy fontosabb eseményt is megfogok említeni és abban a témában fogok egy kicsit körbe nézni, s leirni azt.

2007.12.15. 14:06 furjakrobert

Hát én már nem tudom...

Nem tudom hol kezdjem a blogomat... :D

 

Télleg lövésem nincs, hogy napjaim melyik részével kezdjem. A jóval, avagy a rosszal. Mindegy, valahogy csak elkezdem. Nos elkezdtem a hatalmas kresz oktatásra járni, a Yellow Taxi DrivingSchool-hoz. Az oktató hatalmas fej, olyanokat szoktunk röhögni, hogy majd' behugyozunk. Csak az a baj, hogy a 20. óra már kicsit uncsi, hogy 4 órát ott benn rohadni egy helybe, azt megszólalni nem lehet, mert szana széjjel oltanak a kivételes tehetségek, mert tudni kell, hogy világbajnok rally pilóta a csoporttársam. Hát én nem szeretnék ehhez többet hozzáfűzni. Nos, valahogy csak csak túléltem az órák többségét, hiszen már csak 2 darab tanóra van vissza, utána (elvileg) 7.-én vizsga, ahol érzéseim szerint agyba főbe fognak buktatni :). Nem... Télleg nem. A többi esemény sorozaton én csak mosolyogni szeretnék :). Ezen mást már nem lehet. Erről én több szót nem is szeretnék ejteni, nem szeretném az energiámat ilyenekre elpazarolni, meg ugye még le kell ütni a klaviatúra elemeit, az plusz energia pazarlás... szóval maradjunk ennyiben. Andersen mesében élek, vagy én már tényleg nem tudom. De az tuti, hogy ez valami másik dimenzió, nekem nem itt kéne élnem. Valahol messzebb, vagy egy másik világban. Nos mindegy. Én inkább nem kötekszek.

 

Nos az ügyvédi pályafutásom csúcspontját élem, úgy érzem. Szabó úr, ha esetleg olvassa, tegyen már fel 2 millió dollárt a számlámra, mert a múltkori per összegét még nem kaptam meg. Köszönöm előre is!

 


Au revoir mindenkinek!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://furjakrobert.blog.hu/api/trackback/id/tr13264838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztiánkake 2007.12.18. 14:15:45

nothing,nothing....őő.....ő....welcome, nothing :D:D:D:D:D:D

furjakrobert 2008.05.08. 09:13:06

NA TE MEKKORA TIRPÁK GECI VAGY SZENT CRISZTIÁN :D:D:D:D:D:D:D:DD:D
süti beállítások módosítása